twitter
Google Plus
tumblr
rss

Yorumlar Hakkında - Duyuru

Yorumlarda lütfen sallama da olsa bir isim yazın. "Adsız" olarak yazıyorsunuz, sonra birçok kişi adsız olarak birşey soruyor. cevap verirken "@adsız (15 ekim 13:08)'de yazan kişi" diye yazıyorum. Hoş olmuyor :) Eminim isminiz çok güzeldir deyip, sizi konuyla baş başa bırakıyorummm.

23 Şubat 2010 Salı

Facebook Hesabıma Bakim Nedeniyle Ulasamıyorum

Bugun facebook hesabıma giriş yapmaya çalıştığımda karşılaştığım mesaj aynen şöyle:
"Bakım nedeniyle hesabına geçici olarak ulaşılamıyor. Birkaç saat içinde tekrar etkin hale gelecektir. Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz."

internette araştırdım sadece benim başıma gelen bir olay değilmiş.Yaklaşık 10 saat oldu daha bakımı bitiremediler neye bakıyorlarsa..
Konuya googledan arayıp gelen arkadaşlar için söylüyorum.Hesabınız kapatılmadı.Ama ne için böyle bir bakım vs çıktı bilmiyorum.Yapmanız gereke sadece biraz beklemek.Sabırlı olun.

İyi Günler.

Merak ettiğiniz,sormak istediğiniz birşey olursa konu altına yorum yapabilirsiniz...


41 yorum:

Adsız dedi ki...

Sizin başınıza öyle bişey geldimi veya geldiyse kaç saat sonra face hesabınıza erişebildiniz??

TRouBLeSHooTeR dedi ki...

Evet başıma geldi bu olay,yaklaşık 1 gün sonra hesabıma tekrar erişebildim,yapmanız gereken tek şey biraz beklemek =)

Adsız dedi ki...

benim de bu gün başıma geldi bişey yapmadım ama yaa sabahtan beri bakım yapıyolar..... açılıyomu sonuç olarak önemli olan o:((

TRouBLeSHooTeR dedi ki...

Evet,sonuç olarak en fazla 1-2 gün beklemeyle hesabınız geri açılıyor..

Adsız dedi ki...

hesaba bakım yapıldığında yenilenme felan oluyomu facemde daha güzel bir hale geliyomu :):)

TRouBLeSHooTeR dedi ki...

yok eski halini iade ediyorlar,bir değişiklik yok (:

Adsız dedi ki...

kesin hesabım geri gelecek mi ?

TRouBLeSHooTeR dedi ki...

evet,sadece biraz beklemeniz gerekiyor.En geç 2-3 güne açılır hesabınız.

hpii dedi ki...

peki boyle bişey olduğu zamn hesabimiz calınmamiştir değil mi ? peki neden boyle oldu biliyomusunuz ?

TRouBLeSHooTeR dedi ki...

hayır,bakım diyorsa çalınmamıştır.Nedenini bilmiyorum ama bu bakım olayını herkese yapıyor facebook

Adsız dedi ki...

off ya bir gün oldu hala bitmiyor bakım .s

TRouBLeSHooTeR dedi ki...

Merak etme,biter =)
sabırlı ol

Adsız dedi ki...

bende hesabıma ulaşamıyorummmm:(

Adsız dedi ki...

hesabıma ulaşamyorummmmm

TRouBLeSHooTeR dedi ki...

Merak edilecek birşey yok.En geç 2 gün içerisinde hesabınız açılacaktır.

Adsız dedi ki...

Hesaba Geçici Olarak Ulaşılamıyor
Sitedeki bir sorundan dolayı hesabına şu anda ulaşılamıyor. Bunun kısa sürede çözüleceğini umuyoruz. Lütfen birkaç dakika sonra tekrar dene. bana bunu diyorlar nolur yardım edin hesabım elemi geçirildi !!

TRouBLeSHooTeR dedi ki...

yazının içeriğini okumadınız mı. Merak edilecek birşey yok. hesabınız açılır 48 saate kadar.

Adsız dedi ki...

garip bir durum benim 10 dk sonra geldi :))

Adsız dedi ki...

ya ben hesabıma ulasamıyorum :S

Adsız dedi ki...

ya ben faceme grebiliyorum ama girdikten sonra sadece cıkıs yazıyo anasayfam yok profilim yok arkadaslarım gözükmüyo hiç bşey yapamıyorum sadece cıkıs yazıyo napmam lazım :S

TRouBLeSHooTeR dedi ki...

ekran görüntüsü gösterebilir misiniz ? biraz tuhaf geldi söyledikleriniz.

Adsız dedi ki...

önce facebookta beğenmediğim sayfaları beğenmiş gibi göründü sonra beğenmekten vazgeçe tıklayınca bağlantıda hata var dedi vazgeçmedi hesabımı dondurmaya çalışınca hay aksi bir sorun oluştu diyor şimdide hesabıma bakım yaptıklarını söylüyorlar bunu düzeltmenin bir yolu var mı?

TRouBLeSHooTeR dedi ki...

bakım yapıldıktan sonra (yani hesabınıza giriş yapabildiğiniz anda) profilinizi dondurabilirsiniz. şuan yapacağınız tek şey beklemek..

Adsız dedi ki...

Sorry, something went wrong.

We're working on getting this fixed as soon as we can.

Go Back

Dünden beri aynı şey bana da oldu, bekliyelim bakalım :)

Adsız dedi ki...

BekLe bekLe nereye kadar yaa kaç saattir bekLiorum açıLmıyor.. :S

TRouBLeSHooTeR dedi ki...

Fazladan 1 gün bekle,ne çıkar. Dua et,hesabını kapatmasınlar :)

Adsız dedi ki...

ben dün gece hesabımı gecici süre ile dondurdum. sabah hesabımı etkinleştirmek için şifremi girdiğimde "Facebook Kısa Süre Sonra Geri Dönecek" ikazı cıktı yaklaşık 12 saat oldu hala aynı şey çıkıyor. Acaba benim ki de genel bir bakım mı yoksa hesabı dondurdum diye bir sorun mu çıktı?

TRouBLeSHooTeR dedi ki...

yok merak etme. kısa zaman sonra açılır.

Adsız dedi ki...

facebokk hesabıma ulaşamıyorum ...bakım nedeniyle diyorlar ama,birkaç saat içerisinde düzelir diyede eklemişler. Tamamda 8 saat oldu hala düzelmedi..:(

xnolen dedi ki...

Bakım yapılınca bazı gizli şeyler ortaya çıkıyor mu bir de
bakım yapıldıktan sonra hesabın kapatılabilir mi

xnolem dedi ki...

Peki gizli şeyler ortaya çıkar mı birde facebookun kapatılır mı acaba

Adsız dedi ki...

faceye girdiğimde hicbirsey görünmüyo neden olabilir

TRouBLeSHooTeR dedi ki...

@xnolem,Bilmiyorum. Gizlilikten kasıt nedir ?

Adsız dedi ki...

Facebook hesabıma girince ekrana admini / yöneticisi olduğum sayfalar çıkıyor.Profilime ve anasayfama da ulasamıyorum.Sadece hesap ayarları ve cıkıs var.Daha önceden yazdığım yorumlar da hesabım dondurulmus gibi görünüyor.Aramalarda da yokum. ilk defa böyle bir olay yaşıyorum 15 dk içinde bu hale geldi.bana bir çözüm yolu söyleyin lütfen

berk ugur suzgun dedi ki...

aynı sey bugun bana da oldu.12 saattir aynı.Yarını bekleyelım artık umarım acılır :(

Adsız dedi ki...

Bugün pazartesi ve Cuma gecesinden beri face hesabıma ulaşamıyorum . LÜTFEN YARDIM EDİN

Adsız dedi ki...

benimde 3 gündür faceme ulaşamıyorum bakım var diyor ama girmiyor

Adsız dedi ki...

benim 3 gündür hesabım açılmıyor sadece cep telefonumdan bağlantı yapabiliyorum , galiba güvenlık sorunu

Adsız dedi ki...

4 gün oldu madem yapamıyorlar silsinler de mal mal beklemeyeyim artık!

Adsız dedi ki...

faceme giremiyorum sürekli bakım var diyor ancak bir haftaya kadar ara ara faceme giriyordum bu hafta içinde giremiyorum ara ara girmesi nedendir gerçekten bakım mı var yardım edinnn

Adsız dedi ki...

bakım nedeniyle 8 gündür facebook a giremiyorum...

Yorumlar Hakkında:


Yorum yapmaktan çekinmeyin, Yorumlar hem benim için teşvik, sizin içinde kendinizi ifade edebileceğiniz bir ortam! İyi veya kötü her türlü yoruma açığım. Ha bu arada unutmadan, yaptığınız yorumda bana cevap vermemi beklediğiniz birşey yazdıysanız, lütfen verdiğim cevabı okumak için 1-2 içinde blogumu tekrar kontrol edin.

Yorum Gönder

Etiketgiller

#googleplus (1) +1 butonu (1) .dll (2) .NET (1) 9gag (1) a ve an neye göre belirlenir (1) Adsense (1) Adtech (1) Afrikalı zenci bir çocuğun bu şiiri (1) algorithm (1) antivirüs (1) Apaci (1) apple (4) arkadaş ekleme (1) Arkadaş-Sevgili Şiiri (1) Arkadaşın Olmayan Kişilerin Resimlerini Görmek (1) asus notebook menteşe kırıldı (1) azize nur (1) açıklama (2) aşk tesadüfleri sever (1) bakmak (2) balcali hastanesi (1) basit (3) Basit Css Ornegi (1) basit örnek (3) bedava (1) bedava internete girmek (1) bilgisayar mühendisi (1) bilinçaltı (1) biyografisi (2) blogda değişiklikler (1) blogger kod çevirici (1) blogger temaları (1) blogspot için widgetler (1) boost hack (2) bot yapma (1) bozuk zil sesi (1) btk yasağı (1) c de fonksiyonlar (1) c programlama dili (1) C++ hesap makinesi kodları (1) c++ sayı tahmin oyunu (basit) (1) Cd key already in use (1) CD key değiştirme (1) counter strike cd key sorunu (1) crack (2) cs cd key değiştirme işlemi (1) Css dersleri (1) cyprus flights (1) cyprus travel (1) database (2) ders notu (1) developer (1) directtraveller (1) dns ayarları (1) dowland (1) download (12) doğum günü (1) e-ticaret (1) Eklentisi (18) ekran kararıyor (1) en son bölüm (1) engeli kaldırmak (1) english grammar (1) English Proverbs (1) error (1) Ezel dizisi (1) f8 konferansı (1) facebook (8) facebook giremiyorum (2) Facebook Hesabım kapatıldı (1) facebook hesabıma ulaşamıyorum (1) facebook istatistik (1) facebook neden açılmıyor (1) facebook tarzı (1) facede ilginç profil resmi (1) file_get_contents (1) film müzikleri (1) filmin konusu (1) flash etiket bulutu (1) Follower Bug (1) Friend Requests Blocked (1) full (2) galaxy s3 (2) galaxy s3 ayarları (1) galaxy s3 flash apk (1) galaxy s3 flash player (1) Galaxy S3 Zil Sesi Değiştirme (1) gau (1) girne amerikan (1) gizem doğan facebook (1) go to imageshack.us to register (1) Google (6) Google +1 buton (1) google plus (1) google projeleri (2) göğüslü (1) haberleri (3) hack (6) harici harddisk açılmıyor (1) Hayat Hikayesi (1) hepsiniseninicinyaptim.tumblr.com (1) Hesaba Ulaşılamıyor (1) hileleri (2) how to InnoDB (1) html alt satıra geçme kodu (1) html kod çeviriçi (1) html kodu (1) html5 (1) ilginç resimler (1) ilk apple bilgisayar (1) imhatimi (2) imhatimi.org (3) inci sözlük (1) Ingilizce fillerin 2. ve 3. halleri (1) ingilizce sözler (1) ingilizcede (1) InnoDB (1) iphone (2) iphone 5 (2) iş takip (1) iş takip programı (1) iş takip programı full (1) iş takip programı ücretsiz (1) iş takip programları (1) java (2) karakter sorunu (1) kıbrıs (2) kimdir (5) kimler oynuyor (3) kız arkadaş (1) klasör gizleme (1) kpss (1) kpss soruları (1) kpss çalındı mı (1) Marika Fruscio (1) Mark Zuckerberg (3) mp3 (4) mp3 kesme programı (1) msn hack (3) mysql (2) nasil (21) nasıl açılır (2) nasıl kurulur (2) nasıl yapılır (4) nasıl çalışır (3) ne (7) ne demek (11) ne işe yarar (10) ne zaman (9) neden (4) nedir (16) Need For Speed World Update Sorunu (1) nfs (3) nfs world (1) Nikola Tesla (1) no bra january (1) online izle (4) orucu bozan haller (1) Photoshop dosyalarinda psd onizleme (1) php (4) programı (3) resimli anlatım (2) resmi (3) samsung (3) samsung galaxy s3 (4) samsung galaxy s3 sorunları (1) Samsung Galaxy S3 Zil Sesi Değiştirme (1) seditio (7) seditio corehacks (1) seditio destek sitesi (1) Seditio eklenti (4) Seditio Flash Etiket Bulutu (2) seo (2) seo nedir (2) serial (4) sistem gereksinimleri (3) sorunu (8) sql server 2008 kurulumu (1) Steve Jobs (2) Steve Jobs kimdir (1) survivor taner (1) sözler (2) sözleri (4) tavsiye (3) telefon (6) torrent (3) troubleshoot3r (2) troubleshooter (28) twitter (2) türkçe (3) Türkçe Altyazı (1) utf-8 (2) virüs bulaştı (1) web tasarım (1) web tasarım adana (1) windows 7 (3) Yılmaz ilker şahin (2) zend framework (1) öss (2) ösym (3) şiirleri (2) şişmanlama (1) şuuraltı mesajları (1)