twitter
Google Plus
tumblr
rss

Yorumlar Hakkında - Duyuru

Yorumlarda lütfen sallama da olsa bir isim yazın. "Adsız" olarak yazıyorsunuz, sonra birçok kişi adsız olarak birşey soruyor. cevap verirken "@adsız (15 ekim 13:08)'de yazan kişi" diye yazıyorum. Hoş olmuyor :) Eminim isminiz çok güzeldir deyip, sizi konuyla baş başa bırakıyorummm.

25 Eylül 2012 Salı

Tavsiye Android Uygulamaları


Şimdi tavsiye uygulamalar deyip te 10 tane uygulamanın 8 tanesini facebook, twitter,instagram vs.. ile doldurmayacağım. Kendi kullandığım, kıyıda köşede kalmış ama bi o kadar da güzel ama fazla izin istemeyen (dandik bir tavla oyunun telefon rehberinize erişmek isteyip, mesaj atma izni istemesi gibi.) ,ücretsiz ve güvenilir uygulamalardan bahsetmek istiyorum.

1) Google Goggles

Google Googles ne işe yarar?
Aslında işin özü kamera aracılığı ile resim arama yapmak. Kamera ile herhangi birşeyin resmini çekiyorsunuz. Google Goggles size o resim ile ilgili elde edebildiği bütün bilgiyi gösteriyor. 

Ayrıca QR CODE scanner olarak da çalışabiliyor. Resmi çekilen objenin, bilgisini , marka ise logosunu, yazı ise yazının diğer dillere tercümesini, kitapsa, adı,dvdsi,kapak resmini, sudoku ise sudokunu çözümü veya çekilen resme benzer diğer bulduğu şeyleri size gösteren bir program. Sık olmasa da kullandığım zaman verim aldığım bir program. 


Düşünsenize Rusya'ya gittiniz, bi levha gördünüz ne olduğu hakkında fikriniz yok. Çek resmini, tarat goggles'a, sana tercümesini yapsın!

Ha pardon, bu da indirme linki:


2) RemoteDroid

Remotedroid kendi wireless ağınızda telefonunuzu kablosuz klavye ve mause'a çeviren bir uygulama aslına bakarsanız.  $1.99 dolar vererek üst sürümüne de yükseltebilirsiniz ama free versiyonu da iş görür nitelikte. 

Çalışması için yapmanız gereken tek şey, bilgisayarınıza bir tane .java dosyası atmak ve çalıştırmak. Daha sonra telefonunuzdan bilgisayarınızın yerel ip adresini yazıp, bilgisayara bağlanmak! 

(Not: Tabii ki bir teamviewer değil ama gayet yetenekli)

Remote Droid indirme linki:




3) YouTube Remote

Hazır uzaktan kumandalardan açıldı konu, devam edeyim.. Android telefonunuzu youtube'un uzaktan kumandası olarak kullanmak ister miydiniz? 

Uygulamayı yükledikten sonra yapmanız gereken http://www.youtube.com/leanback adresine girip, oklar yardımı ile "MY YOUTUBE => PAIR" e geldikten sonra ekranda çıkan kodu programa okutmak. Daha sonra o ekran ile telefonunuzun ekranını eşitliyorsunuz. 

Youtube hesabınızla giriş yaparak, daha önceden kaydetmiş olduğunuz müzik listeleri, komik video arşivi herneyse, televizyondan veya bilgisayarınızın ekranında izleyebilirsiniz. 

Ayrıca android markette yapılan yorumlara bakarsanız, orjinalde yüklü youtube uygulamasından çok daha hızlı ve performanslı.

Youtube Remote İndirme Linki:


4) Dolphin Browser

Dolphin Browser hızlı, kullanımı kolay ve arayüz olarakda güzel bir alternatif tarayıcı. Markette en çok indirilen web browser uygulaması. 10 milyondan fazla indirilmiş. 

Sesle komut, şekil çizerek istenilen siteye hızlıca erişme ayrıca eklentileri(sayfayı pdf olarak kaydetme vs.) sayesinde gelişmiş bir browser.

Dolphin Browser İndirme Linki:


5) Google Authenticator

Güvenlik senin için önemli mi? Bu program tam da senin için!

Detaylı açıklamasını daha önce yazmıştım. check this out.






6) Instant Heart Rate

Şimdi diyeceksiniz ki lan telefon bunu da mı yapıyor. Evet yapıyor. Kalp atışlarınızı ufak bir yanılma payıyla ölçüyor. 

Instant Heart Rate, sadece kamerayı ve flaşını kullanarak nabzınızı ölçen bir uygulama. Kendimde test ettim, android marketten yorumları da okudum. Gayet güzel bir uygulama. Sık kullanmazsınız ama ihtiyacı olan insanlar mutlaka vardır.

Instant Heart Rate İndirme Linki:


7) MX Player

MX Player ile neredeyse açamadığınız video kalmasın. 720p altyazılı filmleri kasmadan izleyin, altyazıları kendinize göre özelleştirin, video oynarken yakınlaştırın, yanlışlıkla eliniz dokunursa diye ekranı kilitleyin ve çok daha fazlası.. 

Bu zamana kadar bir çok media player  denedim, ama emin olun, en iyisi mx player. Bilgisayarımda kasan 1080p .mkv filmi telefona attım, ileri sardım, geri sardım.. yok. gram donma sorunu yok. İyi bir video oynatıcısı arıyorsanız MX Player tam size göre!

MX Player İndirme Linki:


8) Adobe Flash Player 11

evettttt geldik mi o meşhur adobe flash player olayına.. iphone da flash desteği yok lan diyip, androidde flash çalıştıramayanlardansanız şuandan itibaren o grubun içinde değilsiniz artık :F

Adobe burada açıklama yapmış, demiş ki, ben artık android telefonlardan elimi ayağımı çekiyorum, alın size son sürüm flash player 11, daha fazla benden birşey beklemeyin, destek vermeyeceğim demiş. iyi, güzel, eyw.. Yahu iyi de neden Türkiye'deki kullanıcılarına bu uyarıyı çıkartıyorsun.. "Bu öğe Avea Samsung GT-I9300 cihazınızla uyumlu değil." lan Galaxy S3' ün uyumlu olmadığı uygulama var mı piyasa da amk.. neyse, sinirlendim yine yazarken. Telefonlarımızın olmazsa olmazı, flash player olayını da şu linki okuyup, çözebilirsiniz.

Adobe Flash Player 11 İndirme Linki:



Uzun uzun açıklamasını yazmadığım ama beğendiğim uygulamalar;
Dropbox, Tango, WhatsApp, Temple Run, Wikipedi, QR droid, Teamviewer


Benden bu kadar..

Sizinde beğendiğiniz uygulamalar varsa, yorumlarınızda belirtirseniz sevirim. 


1 yorum:

onur1 dedi ki...

Ben IGO diye bir programı önerim..navigasyonda bence 1 numara..bir de mekanist diye bi program var o da tavsiyemdir

Yorumlar Hakkında:


Yorum yapmaktan çekinmeyin, Yorumlar hem benim için teşvik, sizin içinde kendinizi ifade edebileceğiniz bir ortam! İyi veya kötü her türlü yoruma açığım. Ha bu arada unutmadan, yaptığınız yorumda bana cevap vermemi beklediğiniz birşey yazdıysanız, lütfen verdiğim cevabı okumak için 1-2 içinde blogumu tekrar kontrol edin.

Yorum Gönder

Etiketgiller

.dll (2) .NET (1) #googleplus (1) +1 butonu (1) 9gag (1) a ve an neye göre belirlenir (1) açıklama (2) Adsense (1) Adtech (1) Afrikalı zenci bir çocuğun bu şiiri (1) algorithm (1) antivirüs (1) Apaci (1) apple (4) arkadaş ekleme (1) Arkadaş-Sevgili Şiiri (1) Arkadaşın Olmayan Kişilerin Resimlerini Görmek (1) asus notebook menteşe kırıldı (1) aşk tesadüfleri sever (1) azize nur (1) bakmak (2) balcali hastanesi (1) basit (3) Basit Css Ornegi (1) basit örnek (3) bedava (2) bedava internete girmek (1) bilgisayar mühendisi (1) bilinçaltı (1) biyografisi (2) blogda değişiklikler (1) blogger kod çevirici (1) blogger temaları (1) blogspot için widgetler (1) boost hack (2) bot yapma (1) bozuk zil sesi (1) btk yasağı (1) c de fonksiyonlar (1) c programlama dili (1) C++ hesap makinesi kodları (1) c++ sayı tahmin oyunu (basit) (1) Cd key already in use (1) CD key değiştirme (1) counter strike cd key sorunu (1) crack (2) cs cd key değiştirme işlemi (1) Css dersleri (1) cyprus flights (1) cyprus travel (1) database (2) ders notu (1) developer (1) directtraveller (1) dns ayarları (1) doğum günü (1) dowland (1) download (12) e-ticaret (1) Eklentisi (18) ekran kararıyor (1) en son bölüm (1) engeli kaldırmak (1) english grammar (1) English Proverbs (1) error (1) Ezel dizisi (1) f8 konferansı (1) facebook (8) facebook giremiyorum (2) Facebook Hesabım kapatıldı (1) facebook hesabıma ulaşamıyorum (1) facebook istatistik (1) facebook neden açılmıyor (1) facebook tarzı (1) facede ilginç profil resmi (1) file_get_contents (1) film müzikleri (1) filmin konusu (1) flash etiket bulutu (1) Follower Bug (1) Friend Requests Blocked (1) full (3) galaxy s3 (2) galaxy s3 ayarları (1) galaxy s3 flash apk (1) galaxy s3 flash player (1) Galaxy S3 Zil Sesi Değiştirme (1) gau (1) girne amerikan (1) gizem doğan facebook (1) go to imageshack.us to register (1) Google (6) Google +1 buton (1) google plus (1) google projeleri (2) göğüslü (1) haberleri (3) hack (6) harici harddisk açılmıyor (1) Hayat Hikayesi (1) hepsiniseninicinyaptim.tumblr.com (1) Hesaba Ulaşılamıyor (1) hileleri (2) how to InnoDB (1) html alt satıra geçme kodu (1) html kod çeviriçi (1) html kodu (1) html5 (1) Ingilizce fillerin 2. ve 3. halleri (1) InnoDB (1) ilginç resimler (1) ilk apple bilgisayar (1) imhatimi (2) imhatimi.org (3) inci sözlük (1) ingilizce sözler (1) ingilizcede (1) iphone (2) iphone 5 (2) iş takip (1) iş takip programı (1) iş takip programı full (1) iş takip programı ücretsiz (1) iş takip programları (1) java (2) karakter sorunu (1) kıbrıs (2) kız arkadaş (1) kimdir (5) kimler oynuyor (3) klasör gizleme (1) kpss (1) kpss çalındı mı (1) kpss soruları (1) Marika Fruscio (1) Mark Zuckerberg (3) mp3 (4) mp3 kesme programı (1) msn hack (3) mysql (2) nasıl açılır (2) nasıl çalışır (3) nasıl kurulur (2) nasıl yapılır (4) nasil (3) ne (7) ne demek (11) ne işe yarar (10) ne zaman (9) neden (4) nedir (16) Need For Speed World Update Sorunu (1) nfs (3) nfs world (1) Nikola Tesla (1) no bra january (1) online izle (4) orucu bozan haller (1) öss (2) ösym (3) Photoshop dosyalarinda psd onizleme (1) php (4) programı (3) resimli anlatım (2) resmi (3) samsung (5) samsung galaxy s3 (4) samsung galaxy s3 sorunları (1) Samsung Galaxy S3 Zil Sesi Değiştirme (1) seditio (7) seditio corehacks (1) seditio destek sitesi (1) Seditio eklenti (4) Seditio Flash Etiket Bulutu (2) seo (1) seo nedir (1) serial (4) sistem gereksinimleri (3) sorunu (8) sözler (2) sözleri (4) sql server 2008 kurulumu (1) Steve Jobs (2) Steve Jobs kimdir (1) survivor taner (1) şiirleri (2) şişmanlama (1) şuuraltı mesajları (1) tavsiye (3) telefon (7) torrent (3) troubleshoot3r (2) troubleshooter (28) türkçe (3) Türkçe Altyazı (1) twitter (2) utf-8 (2) virüs bulaştı (1) web tasarım (1) web tasarım adana (1) windows 7 (3) Yılmaz ilker şahin (2) zend framework (1)